Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


SSIBE ofereix 15 noves places de residència per al 2026 entre especialitats hospitalàries i d’atenció primària

Escrit per el 13 de Març de 2026

  • La major part corresponen a l’atenció primària, amb tretze places per a medicina familiar i comunitària i infermeria familiar i comunitària
  • Les dues restants són per a medicina interna i infermeria obstetricoginecològica
  • També s’organitzen dues jornades de portes obertes

Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ofereix aquest any quinze noves places de formació sanitària especialitzada per a residents. L’oferta es distribueix entre especialitats hospitalàries i d’atenció primària.

El gruix principal de places correspon a l’atenció primària, amb un total de tretze. Set són per a l’especialitat de medicina familiar i comunitària i sis per a infermeria. Les dues places restants corresponen a especialitats hospitalàries. Concretament, a medicina interna i a infermeria obstetricoginecològica.

Per donar a conèixer l’oferta formativa i els centres docents, l’entitat ha programat dues jornades de portes obertes adreçades als futurs residents.

La primera sessió es farà el 7 d’abril i estarà dedicada a les especialitats hospitalàries. Inclourà informació directa de residents i tutors, així com visites guiades als serveis assistencials de l’Hospital de Palamós. La participació requereix inscripció prèvia i es podrà seguir presencialment o de manera telemàtica.

La segona jornada tindrà lloc el 8 d’abril i se centrarà en les especialitats d’atenció familiar i comunitària. En aquesta sessió hi participaran residents i la cap d’estudis i presidenta de la subcomissió docent, que explicaran el funcionament de la residència i compartiran la seva experiència. També s’hi farà una visita guiada al CAP de Palamós.

La formació de residents implica un ampli desplegament de recursos professionals, materials i tècnics. L’entitat destaca la participació de tutors, col·laboradors docents, coordinadors, presidentes de subcomissions, caps d’estudis i altres professionals qualificats, que han consolidat al llarg dels anys la formació d’especialistes.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).