Salut
Palafrugell formarà part aquest estiu del programa de Dipsalut que vetllarà per la salubritat de vuitanta-una platges de la Costa Brava.
L’entitat suma dinou anys d’experiència docent i ha format més de 140 especialistes en diferents àmbits sanitaris.
L’activitat forma part de la commemoració del Dia Internacional d’Acció per a la Salut de les Dones, impulsada per Espai Dona.
La unitat permetrà atendre pacients amb necessitats de vigilància intensiva sense haver de ser traslladats fora del Baix Empordà.
La iniciativa busca reduir el malbaratament farmacèutic, disminuir l’impacte ambiental associat a la destrucció de fàrmacs i millorar l’eficiència en la gestió dels recursos sanitaris.
Plaça Nova de Palafrugell ha estat la seu d’una jornada divulgativa de la Setmana Sense Fum amb la participació dels Bombers de Palafrugell, la referent de tabac i la higienista bucodental de l’Àrea Bàsica de Salut de Palafrugell.
És el primer cop que el centre assoleix el nivell més alt, després d’anys d’evolució dins la Xarxa Catalana d’Hospitals Sense Fum i diferents acreditacions prèvies fins a arribar a l’excel·lència internacional.
La xerrada ha estat impulsada per l’Àrea d’Acció Social, Ciutadania i Joventut de Palafrugell, i és adreçada a professionals dels àmbits social, educatiu, esportiu i del lleure.
L’Hospital de Palamós oferirà aquest kit amb l’objectiu d’acompanyar la recuperació postoperatòria.
L’acte se celebrarà el 26 de maig de 2026 a la sala d’actes de l’Edifici Fleming, amb ponències i activitats informatives.