Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Reactivar les vendes després de la COVID-19

Escrit per a 27 de Maig de 2020

  • L’experta en màrqueting, Ada Pulido serà la protagonista del webinar que organitza l’IPEP aquest dijous 28 de maig a les 15h.
  • Avança que una de les claus serà avançar-se a les noves tendències, més que adaptar-se.

L’espai Empresa de l’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP) ha organitzat per demà dijous a les 15h una nova conferència. En aquesta ocasió, estarà enfocada en com reactivar les vendes després de la COVID-19.

La conferenciant serà Ada Pulido, experta en màrqueting i que ha passat per la sintonia de Ràdio Palafrugell per avançar com enfocarà el webinar. En aquest sentit, primer de tot ha destacat que la part positiva de l’actual situació, a nivell empresarial, és que és una oportunitat per reflexionar.

Per tant, aquesta reflexió ha de servir per analitzar si s’està aportant valor als clients. Tanmateix, un altre aspecte sobre el que posarà la mirada és el fet que cal avançar-se a com reaccionarà el consumidor. Així, ha descartat el fet d’adaptar-se, ja que això significa anar a remolc. Per això, Ada Pulido ha parlat que cada comerç i cada negoci ha de crear el canvi, i de la mà del consumidor.

Crear experiències

D’altra banda, Pulido ha avançat que una de les claus de cara als propers mesos i anys és que les botigues i comerços creïn experiències per als seus clients.

Per tant, un consell és apel·lar als sentiments, i que, com a exemplificat l’experta en màrqueting es pot portar a tots els sectors. En aquest sentit, ha posat per exemple com es podria traslladar a una fruiteria.

D’aquesta manera es pot establir una relació amb el consumidor, fet que afavoreix la fidelitat d’aquest. En aquesta línia, doncs, Ada Pulido, com va fer la setmana passada Inma Puig, reclama els sentiments com una de les claus per connectar amb els clients.

Amb l’Ada també hem parlat d’altres possibles oportunitats que poden sorgir arran de la situació que s’ha viscut. No obstant això, el més important com s’ha anat dient és crear aquest canvi de la mà del consumidor. Al web de l’IPEP us podeu inscriure a aquesta conferència.

D’altra banda, també podeu escoltar l’entrevista íntegra amb Ada Pulido al voltant de com reactivar les vendes després de la COVID-19 al següent arxiu.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Required fields are marked *