Raquel Picolo i com perdre la por a escriure

Logotip de Ràdio Palafrugell
Redacció
Logotip de Ràdio Palafrugell
Escrit perRedacció
3 minut/s de lectura
  • L’escriptora i guionista passa per Ràdio Palafrugell per comentar la presentació del llibre Escriure sense por. Manual d’escriptura creativa.
  • La presentació tindrà lloc avui a les 19h a la Biblioteca de Palafrugell

Raquel Picolo es defineix com una persona que no vol renunciar a res. El seu darrer llibre Escriure sense por. Manual d’escpritura creativa és un recull de tot allò que ha après i ensenyat a través dels tallers d’escriptura que imparteix des de fa 17 anys. Així doncs, a través d’aquesta publicació la Raquel Picolo ensenya a perdre la por a escriure.

Avui a les 19h a la Biblioteca de Palafrugell tindrà lloc la presentació del darrer llibre de Raquel Picolo. La guionista i escriptora parlarà de Escriure sense por. Manual d’escpritura creativa. Segons explica a Ràdio Palafrugell aquest ha intentat recollir el més important del seus anys d’experiència.

D’altra banda, el fet que la por aparegui en el títol del llibre no és casual. En aquest sentit, remarca que la por afecta tant als escriptors amateurs com als que dominen escriure. Així doncs, per Picolo la clau està en no tenir por a equivocar-se.

A més a més, la Raquel també defineix la nostra cultura com una que té molta por a fer el ridícul, tant davant de nosaltres mateixos com davant dels altres. Per això, la primera part del llibre està dedicada a desinhibir-se i experimentar per treure el millor d’un mateix.

Tots som creatius

Per altra banda, la creativitat és un altre dels eixos d’aquest llibre. En aquesta línia, la guionista i escriptora referma que tothom és creatiu i imaginatiu. No obstant això, és un element que s’ha d’entrenar. Per aquest motiu, a més de presentar el llibre, aquesta tarda també aprofitarà per fer un tastet d’escriptura creativa.

Per últim, també s’ha de destacar que s’aprofitarà la visita de la Raquel Picolo per presentar l’Aula de Lletres de Palafrugell i el Club de lectura Clàssics Catalans 2019-2020. Ambdues són activitats organitzades conjuntament per la Biblioteca i la Fundació Josep Pla.

Així doncs, doble cita a partir de les 19h amb la Raquel Picolo per perdre la por a escriure i la presentació de les activitats.

Conversa íntegra amb l’escriptora i guionista Raquel Picolo
Comparteix aquesta notícia
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *