Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


La Fundació Josep Pla presenta el llibre “Coses vistes”, editat cent anys després

Escrit per el 16 de Juliol de 2025

  • Aquest dijous, la Fundació Josep Pla de Palafrugell acull la presentació del llibre Coses vistes (1920-1925) de Josep Pla, amb motiu del centenari de la seva publicació original
  • Hi intervindran Carlota Gurt, Maria-Arboç Terrades, Jordi Cornudella i Xavier Pla, en el marc de l’exposició commemorativa que es pot visitar fins al setembre

La Fundació Josep Pla de Palafrugell presenta aquest dijous, 17 de juliol el llibre Coses vistes (1920-1925), coincidint amb el centenari de l’obra. L’acte serà a les 19 hores i comptarà amb l’escriptora Carlota Gurt; l’editora del volum, Maria-Arboç Terrades; l’editor, Jordi Cornudella i Xavier Pla, que és director de la Càtedra Josep Pla i patró de la Fundació.

Tots quatre oferiran una mirada crítica i actual sobre aquest recull de textos que reflecteixen l’Europa d’entreguerres, vista des de la ploma precisa i observadora de Pla. Ho explica el director de la fundació, Francesc Montero.

Abans de la presentació, a les 18.30 hores, el comissari Joan Safont farà una visita guiada a l’exposició “100 anys de Coses vistes”, que mostra el context històric i periodístic de l’obra i en repassa l’impacte.

L’obra va consolidar Josep Pla com a escriptor i periodista.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).