La ciutadania podrà fer tràmits telemàtics a l’Oficina d’Habitatge de Palafrugell
Escrit per Ràdio Palafrugell el 23 de Gener de 2025
- El nou servei facilita a la ciutadania la presentació de tràmits telemàtics
La ciutadania de Palafrugell també podrà fer gestions en línia a l’Oficina d’Habitatge. S’hi ha instal·lat un punt TIC, és a dir, un espai per presentar els tràmits telemàticament. Un professional de l’àrea també els assessorarà en l’obtenció del certificat digital i donarà a conèixer els tràmits que es poden realitzar amb l’Ajuntament i altres administracions públiques, com l’Agència d’Habitatge de Catalunya (AHC).
A part, també es recomana obtenir l’identificador digital IdCAT per a fer-hi els tràmits més habituals i evitar cues, especialment en períodes de convocatòria d’ajuts per al pagament del lloguer o en el registre de sol·licitants d’habitatges de protecció oficial.
Per anar al punt d’atenció de l’Oficina d’Habitatge es pot demanar hora en línia, presencialment o per telèfon al 972 30 07 08.