ENTREVISTA: El futbolista Albert Freixa explica com és jugar a Andorra
Escrit per Ràdio Palafrugell el 30 de Març de 2025
- Albert Freixa explica com va arribar al Futbol Club Ordino i com, des de l’inici, va ser tractat com un jugador professional
- Després d’una època d’adaptació, destaca les condicions del club i el suport que rep, amb un cos tècnic complet, accés a gimnàs i nutrició
El futbolista Albert Freixa destaca el bon tracte que ha rebut com a jugador a Andorra. En una entrevista de Pau Lladó al PalaSport, repassa com ha viscut l’arribada al Futbol Club Ordino i la seva adaptació al futbol andorrà. Explica que, des de l’inici, el club li ha proporcionat tots els recursos per millorar les seves condicions físiques i tècniques.
Freixa també destaca la importància d’aquesta atenció en el seu desenvolupament com a jugador i com ha millorat el futbol andorrà. A part, afegeix que hi ha jugadors que arriben a Andorra que provenen de categories superiors.
A més, el futbolista repassa el seu pas pel futbol local, les opcions dels clubs andorrans a jugar a competicions europees i algunes anècdotes, entre altres. Podeu veure l’entrevista sencera de Pau Lladó a Albert Freixa al compte de YouTube de Ràdio Palafrugell.