Els primers equips sèniors de l’Handbol Garbí comencen noves fases puntuant
Escrit per Ferran Castelló el 23 de Febrer de 2026
- El masculí va guanyar 35-23 el Sant Boi i és segon amb 11 punts, amb bones sensacions en defensa, porteria i atac
- El femení va empatar a 28 a Banyoles en la fase de permanència i és tercer amb 14 punts, empatat a la classificació
Els dos primers equips sèniors del Club Handbol Garbí han començat una nova fase de la competició. I ho han fet puntuant. El masculí ha guanyat 35-23 el Keynet Handbol Cooperativa Sant Boi i són segons a la classificació de la fase pel títol amb 11 punts. L’entrenador, Sergi Catarain, qualifica el partit “de 10”.
Ho ha fet en declaracions al PalaSport de Rafel Corbí.
També ha destacat el joc a la porteria i l’atac.
Catarain explica que “volen donar guerra” als pròxims partits. Aquest dissabte, 28 de febrer jugaran a domicili contra l’Handbol Molins, que ha perdut contra l’AB Investments Joventut Mataró per 31-26. Els palafrugellencs són segons amb 11 punts i els molinencs, sisens amb 6.
D’altra banda, el femení ha començat la fase de la permanència amb un empat a 28 a domicili contra l’Handbol Banyoles. L’entrenador, Xevi Salvador, explica que va ser un partit molt disputat.
Diumenge, 1 de març a les 13 hores rebran el Club Handbol Vilanova del Camí, que han vençut l’Amposta per 27-26 aquest cap de setmana. Les palafrugellenques són terceres amb 14 punts, i empatades amb els rivals de sobre, i les vilanovines, novenes amb 5 punts.