Convoquen una concentració a Palafrugell per rebutjar la intercepció de la Flotilla en suport a Gaza

Logotip de Ràdio Palafrugell
Redacció
Logotip de Ràdio Palafrugell
Escrit perRedacció
2 minut/s de lectura
  • Palafrugell amb Palestina organitza aquest dijous, 2 d’octubre una concentració davant l’Ajuntament per denunciar l’assalt israelià a la Global Sumud Flotilla i exigir-ne l’alliberament
  • La mobilització, convocada a les 19 hores, s’emmarca en les accions internacionals de solidaritat amb Gaza i reclama l’embargament d’armes i la ruptura de relacions amb Israel

ACTUALITZACIÓ DIVENDRES AL MATÍ: Segons les dades de l’organització, hi han assistit unes 250 persones en total. Palafrugell amb Palestina qualifica la mobilització «d’èxit» i amb la participació de joves.

Fotografia cedida per l’organització

NOTÍCIA ORIGINAL: Aquest dijous 2 d’octubre, Palafrugell serà un dels municipis catalans on es farà una concentració per denunciar la intercepció israeliana de la Global Sumud Flotilla, una iniciativa internacional que té com a objectiu trencar el bloqueig sobre Gaza.

La convocatòria, prevista per a les 19 hores davant l’Ajuntament, s’emmarca dins una crida global sota el lema “Han assaltat la flotilla. Totes al carrer!”. Les entitats impulsores reclamen l’alliberament immediat de la tripulació, l’embargament d’armes i la ruptura de relacions institucionals amb Israel.

El moviment s’inscriu en les accions coordinades arreu per denunciar la situació de la població palestina i visibilitzar el bloqueig a la Franja de Gaza. Organitzacions com la Global Sumud Flotilla i el Global Movement to Gaza insten la ciutadania a sumar-se massivament a les mobilitzacions.

Comparteix aquesta notícia
1 comentari
  • Estaban avisados, Como en España se puede entrar como Pedro por su casa creen que todos los países son de risa. Las fronteras son para proteger el país no como España con gobierno verbenero.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *