Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Alt i Baix Empordà inicien la campanya “Esperit Empordà”

Escrit per el 19 de Juny de 2021

  • Una campanya que busca posar en valor tot el valor emocional que engloben les fronteres de l’Empordà i el turisme de proximitat.
  • Conversem amb el conseller de Turisme del Baix Empordà, en Xavier Dilmé.

Els Consells Comarcals de l’Alt i el Baix Empordà conjuntament amb l’associació Alt Empordà turisme, la comissió turística del Baix Empordà i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona inicien la campanya “Esperit Empordà”. Per conèixer més sobre la campanya d’enguany, contactem amb el Conseller de Turisme del Baix Empordà del CCBE, Xavier Dilmé.

Per començar, el conseller declara que la campanya d’enguany contrasta amb la darrera anomenada “Jo em planto a l’Empordà”. Ja que aquesta, va venir emmarcada per l’arribada de la pandèmia i la incertesa de l’estiu 2020. Sobre l’actual, declara que la intenció principal és atraure el turista de proximitat.

En segon lloc, Dilmé assegura que “l’Empordà està preparat per la nova demanda que té el visitant”. La qual es caracteritza per fugir de les aglomeracions i per la busca de la natura i l’espai.

“L’Empordà és tot, és costa i és interior”

Tot plegat, resulta una campanya més clàssica on les persones tenen un paper més important que en la darrera campanya. En “Esperit Empordà” es fa referència al patrimoni històric, a la natura de l’Empordà i a la seva gastronomia.

Preguntat sobre les diferències entre la temporada turística del darrer any i la d’aquest; Dilmé alerta que tot i que la pandèmia encara no ha marxat, el públic turista comença a buscar una socialització controlada.

En aquest punt, el conseller apunta que no es busca promocionar només el turisme de sol i platja. A continuació, destaca el potencial de l’oferta cultural, gastronòmica o comercial del territori empordanès.

Convé ressaltar que, com a novetat de l’edició d’enguany, d’entre la organització de la campanya s’ha adherit la marca el Patronat de Turisme Costa Brava Girona. Així presenta els beneficis d’aquesta adhesió en Xavier Dilmé.

Per concloure, en Xavier Dilmé fa menció d’alguns dels mitjans de comunicació que s’encarregaran de la difusió d'”Esperit Empordà”. D’entre els canals de difusió, el conseller destaca la potenciació de les xarxes socials.

A continuació teniu disponible el podcast amb l’entrevista completa amb el Conseller de Turisme, Xavier DIlmé.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).