Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Dret a Morir Dignament farà una sessió informativa a Can Genís el 27 de febrer

Escrit per el 8 de Febrer de 2026

  • L’entitat es presenta amb una xerrada oberta a la ciutadania per informar sobre els drets al final de vida i el document de voluntats anticipades

L’associació Dret a Morir Dignament farà una sessió informativa a Palafrugell. Serà el divendres, 27 de febrer a les 18 hores per donar a conèixer els drets de les persones a escollir el final de la seva vida i el document de voluntats anticipades. L’acte es farà a Can Genís.

La sessió també serà un espai de reflexió sobre què vol dir una vida digna i una bona mort. Hi participaran la regidora de Salut de l’Ajuntament de Palafrugell, Margarita Mauri, la presidenta de l’associació Dret a Morir Dignament, Cristina Vallès, i la treballadora social, Nury Ramírez. També hi haurà professionals del Programa d’Atenció Domiciliària i Equips de Suport del Centre d’Atenció Primària de Salut i voluntàries de l’entitat a Palafrugell.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).