Calella presenta l’obra “El dia de la mort d’en Roberto Bravo” de Carles Ribas
Escrit per Ferran Castelló el 25 d'Agost de 2025
- El club de lectura de dimecres estarà dedicat al llibre El dia de la mort d’en Roberto Bravo, de Carles Ribas Blanché
- L’acte començarà a les set de la tarda al local de l’AVAC, amb la presència de l’autor i la introducció a càrrec de Guillem Terribas
- És un acte organitzat conjuntament entre la biblioteca i l’AVAC
El pròxim club de lectura de Calella dedicarà la seva sessió del dimecres, 27 d’agost a comentar l’obra El dia de la mort d’en Roberto Bravo, de l’escriptor Carles Ribas Blanché. Serà al local de l’Associació de Veïns i Amics de Calella de Palafrugell, a partir de les 19 hores. Al llibre, el protagonista descobreix, fullejant el diari, la mort d’un antic conegut, un lladre que va refugiar-se a casa seva quan era petit.
Ho explica a Ràdio Palafrugell.
El fet desencadena un viatge de records i encontres amb persones que van conèixer en Roberto Bravo: un periodista, un zelador de presó i un joier afectat pels seus robatoris. A través de testimonis i dels records del passat, el protagonista busca comprendre no només la vida i els actes del delinqüent, sinó també trobar llum en un present confús i desolador.
La novel·la s’inspira d’un somni que va tenir Carles Ribas i és totalment de ficció. La sessió comptarà amb l’autor i el divulgador cultural Guillem Terribas. El llibre ja es pot anar a buscar a la Biblioteca de Palafrugell i compta amb la col·laboració de la biblioteca l’AVAC.