Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Empordà Turisme vol enfortir la marca i s’obre a associats de tota la comarca

Escrit per el 13 de Gener de 2022

  • La darrera assemblea de l’entitat ha aprovat obrir l’associació al Baix Empordà i sumar esforços per ser referents al territori.

Empordà Turisme va ser recentment premiada pels premis PIMEC i es tracta d’una associació de referència al territori català, ja que inclou diferents sensibilitats com entitats privades, administracions públiques i la representació dels parcs naturals, la DO Empordà i associacions, tal com explica el president de l’entitat, Esteve Guerra, al matinal de Ràdio Palafrugell.

A més, com a novetat, van aprovar en la darrera assemblea anual obrir-se a associats del Baix Empordà per tal de poder sumar esforços entre les dues comarques empordaneses, ja que des de la pandèmia s’ha demostrat que els empordanesos responen amb molta força i unitat.

En aquest sentit, explica que els primers passos sobre el treball conjunt entre les dues comarques van ser les campanyes turístiques ‘Jo em planto a l’Empordà’ i ‘Esperit Empordà’, que van ser liderades per Empordà Turisme i els dos consells comarcals, amb el suport del Patronat de Turisme de la Costa Brava.

Pla d’accions pel 2022

Com a mirada de futur, per aquest 2022 des de l’associació es treballa per potenciar la marca Empordà. Per aquest motiu, es comptarà amb el suport d’empreses, entitats i administracions públiques.

Actualment, Empordà Turisme té 180 socis de l’Alt Empordà en els 18 anys de trajectòria, però preveu arribar als 300 socis un cop feta l’obertura al Baix Empordà. L’objectiu serà construir conjuntament campanyes per tal de promoure el territori.

Així mateix, des d’Empordà Turisme s’ofereixen eines als associats perquè siguin ambaixadors de la comarca. Aquestes són cursos de formació i també amb una mirada digital, sobre el posicionament web i de les xarxes socials.

Visita formativa d’Empordà Turisme

Desestacionalitzar l’oferta turística

Una de les línies a seguir serà desestacionalitzar l’oferta, una meta que ja fa temps que hi estan treballant. Aquesta s’assoliria a partir de tres pilars com la cultura, la gastronomia i la natura i buscant, especialment, els públics provinents de Catalunya, el País Valencià, Navarra, el País Basc, el sud de França i l’Illa de França.

Per acabar, des de la seva nova pàgina web ofereixen experiències per gaudir a les dues comarques.

Rafel Corbí


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).