Nous serveis a l’oficina d’atenció ciutadana
Escrit per Ràdio Palafrugell el 4 de Novembre de 2020
Des de principis de novembre l’OAC té noves funcions, a més de que caldrà demanar cita prèvia per fer tràmits presencialment
Des del passat dia 2 de novembre, cal demanar cita prèvia per tal de poder fer un tràmit de manera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana. La cita prèvia es pot demanar presencialment; per telèfon, trucant al 972 613 100 extensió 1011, o bé per Internet, fent clic als enllaços següents:
- Cita prèvia alta o canvi de domicili al Padró d’habitants, o reagrupament familiar
- Cita prèvia resta de tràmits taula 1
- Cita prèvia resta de tràmits taula 2
Petició de certificats de residència i convivència per telèfon, i alta al padró d’habitants per internet.
A partir d’ara, es poden demanar els certificats de residència i de convivència per telèfon. Primer s’ha de de trucar al telèfon 972 613 100 extensió 1011. Després el personal de l’OAC comprovarà la vostra identitat i us enviaran el certificat a la vostra adreça electrònica (en cas de no tenir-ne, a la vostra adreça postal). Així mateix, també és possible ja tramitar l’alta al padró d’habitants en línia mitjançant la seu electrònica de l’ajuntament.
L’OAC és la porta d’entrada a l’ajuntament
Des de l’OAC s’ofereixen un ventall de serveis molt ampli, i de gestions davant l’ajuntament. Destaca Josep Salvatella que s’està reforçant el servei per atendre millor els ciutadans. El personal de l’oficina treballa en dos grups bombolla, coordinats, per poder mantenir el servei a la ciutadania en cas de produir-se algun cas de positiu de Covid.
Per a més informació respecte a l’OAC, visiteu aquesta plana web