Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Nous serveis a l’oficina d’atenció ciutadana

Escrit per a 4 de novembre de 2020

Des de principis de novembre l’OAC té noves funcions, a més de que caldrà demanar cita prèvia per fer tràmits presencialment

Des del passat dia 2 de novembre, cal demanar cita prèvia per tal de poder fer un tràmit de manera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana. La cita prèvia es pot demanar presencialment; per telèfon, trucant al 972 613 100 extensió 1011, o bé per Internet, fent clic als enllaços següents:

Josep Salvatella, regidor delegat de l’OAC, ens explica aquests tràmits

Petició de certificats de residència i convivència per telèfon, i alta al padró d’habitants per internet.

A partir d’ara, es poden demanar els certificats de residència i de convivència per telèfon. Primer s’ha de de trucar al telèfon 972 613 100 extensió 1011. Després el personal de l’OAC comprovarà la vostra identitat i us enviaran el certificat a la vostra adreça electrònica (en cas de no tenir-ne, a la vostra adreça postal). Així mateix, també és possible ja tramitar l’alta al padró d’habitants en línia mitjançant la seu electrònica de l’ajuntament.

Entrada de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Palafrugell.
Foto: Narcís Mir

L’OAC és la porta d’entrada a l’ajuntament

Des de l’OAC s’ofereixen un ventall de serveis molt ampli, i de gestions davant l’ajuntament. Destaca Josep Salvatella que s’està reforçant el servei per atendre millor els ciutadans. El personal de l’oficina treballa en dos grups bombolla, coordinats, per poder mantenir el servei a la ciutadania en cas de produir-se algun cas de positiu de Covid.

Per a més informació respecte a l’OAC, visiteu aquesta plana web


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Required fields are marked *