Reobertura de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Palafrugell
Escrit per Ràdio Palafrugell el 24 de Maig de 2020
Aquest dilluns 25 de maig tindrà lloc la reobertura de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Palafrugell. Després de dos mesos treballant a porta tancada, la setmana vinent tornarà l’atenció al públic físicament. Caldrà, però cita prèvia per poder ser atès.
Lídia González, cap de Govern Obert de l’Ajuntament de Palafrugell, detalla com serà la reobertura física de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC). A partir del proper dilluns 25 de maig, es produirà una tornada progressiva amb restriccions de seguretat i nous horaris d’atenció al públic.
Tal com esmenta la Lídia, l’accés a l‘OAC serà a través de cita prèvia, la qual es podrà efectuar trucant al telèfon 972 613 100 amb extensió 1011. L’habilitació telefònica es mantindrà activa de dilluns a divendres de 8 a 14:30h. Altrament, també es pot tramitar a la seu electrònica de l’Ajuntament a través de l’adreça https://seu.palafrugell.cat/tramits/cita-previa.
Per altra banda, tot i obrir de forma presencial el dilluns vinent, l’Oficina d’Atenció Ciutadana ha seguit teletreballant aquests durant aquests dos mesos. Així doncs, malgrat passar per una situació caòtica, es van aconseguir habilitar alguns serveis per poder seguir amb l’activitat.
Per concloure, la cap de Govern Obert considera que la ciutadania segueix necessitant acompanyament per realitzar certs tràmits. Tanmateix, també creu que hi haurà serveis que s’hauran de repensar tot i tornar a la normalització social.
Recordem que es recomana de manera generalitzada als ciutadans que donin preferència als serveis de tramitació en línia i telefònica. Això no obstant, si és imprescindible poden acudir, amb cita prèvia, a l’oficina situada a l’Av. Josep Pla núm. 5, oberta de dilluns a divendres de 8:30 a 13:30 i de 14:30 a 19:30.
Pingback: