Viu l’espectacle del sopar de les colles de les Festes de Primavera a Ràdio Palafrugell
Escrit per Ferran Castelló el 22 de Maig de 2026
- Les colles de les Festes de Primavera de Palafrugell celebraran aquest dissabte el sopar de presentació i l’espectacle “La teva cara em sona, edició sofà, peli i manta”
- La jornada començarà a l’Espai dels Forns i continuarà a la Bòbila amb música i humor
- L’acte es podrà seguir en directe per Ràdio Palafrugell i l’organitza l’Associació de Colles de Festes de Primavera
Les colles de les Festes de Primavera ja tenen a punt el sopar de presentació i l’espectacle d’aquest dissabte, 23 de maig. Començarà a les 20.30 hores a l’Espai dels Forns de Palafrugell i, a les 22.30 hores, faran l’espectacle “La teva cara em sona, edició sofà, peli i manta” a la Bòbila. A partir de mitjanit, hi haurà dues hores de fi de festa amb el DJ Arzonist.
L’espectacle es podrà seguir en directe a Ràdio Palafrugell i en format audiovisual al web de l’emissora. Serà una transmissió conjunta amb Televisió Costa Brava, que també es podrà seguir als seus canals i forma part de la programació conjunta que farem les pròximes setmanes durant les Festes de Primavera i que acabarà amb el Carroussel Costa Brava.