Última setmana per fer arribar ofertes de feina a la jornada d’entrevistes ràpides de Palafrugell
Escrit per Ràdio Palafrugell el 3 de Febrer de 2025
- Fins al 9 de febrer, les empreses poden registrar les seves ofertes laborals a la 9a Jornada d’Oportunitats Laborals, que se celebrarà el 6 de març a la Bòbila
- L’objectiu és facilitar entrevistes ràpides amb persones en recerca de feina
Les empreses de Palafrugell i rodalia tenen l’oportunitat d’inscriure les seves ofertes de treball a la 9a Jornada d’Oportunitats Laborals, que tindrà lloc el dijous 6 de març a la Bòbila de Palafrugell. La iniciativa, organitzada per l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, busca facilitar el contacte entre empreses i persones que cerquen feina.
En parla a Ràdio Palafrugell Sònia Planas, de Promoció Econòmica.
Els interessats poden presentar les seves ofertes laborals fins al diumenge 9 de febrer a través d’un formulari en línia. Un cop recollides, es posarà en marxa una campanya de difusió per arribar als candidats adequats.
Durant la jornada, les empreses podran fer entrevistes ràpides en un mateix espai, agilitzant el procés de selecció i optimitzant la cerca de personal. L’àrea de promoció econòmica anima les empreses a aprofitar aquesta oportunitat i ofereix suport per resoldre qualsevol dubte.