Concentració a Cap Roig. Fotografia: SOS Costa Brava

SOS Costa Brava critica un expedient sancionador de 300 euros per la protesta de Cap Roig

Logotip de Ràdio Palafrugell
Redacció
Logotip de Ràdio Palafrugell
Escrit perRedacció
2 minut/s de lectura
  • SOS Costa Brava ha criticat l’expedient sancionador de 300 euros obert pel Departament d’Interior per la concentració als accessos de Cap Roig
  • L’entitat considera que la mesura pot desincentivar la participació ciutadana i defensa que l’acció volia reclamar el compliment del traçat públic del Camí de Ronda en aquest tram

Fotografia: SOS Costa Brava

SOS Costa Brava ha criticat l’obertura d’un expedient sancionador de 300 euros per la concentració feta l’octubre passat als accessos de Cap Roig. L’entitat qualifica la trobada de «pacífica», però, segons la notificació del Departament d’Interior, haurien comès una infracció lleu de la Llei de Seguretat Ciutadana per haver convocat la mobilització sense la comunicació prèvia requerida.

La federació recorda que l’acció es va desenvolupar sense incidents. Tenia com a objectiu denunciar els talls i incompliments del traçat públic del camí de ronda entre el Golfet i Cap Roig.

SOS Costa Brava lamenta la sanció i considera que aquest tipus de mesures poden tenir un efecte dissuasiu sobre la participació ciutadana en la defensa del territori.

L’entitat també ha anunciat que estudiarà les vies jurídiques a seguir i ha reafirmat el seu compromís de continuar treballant per la protecció del litoral i la recuperació completa del camí de ronda per vies legals i pacífiques.

ETIQUETAT:
Comparteix aquesta notícia
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *