Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Palafrugell impulsa un curs oficial de socorrisme en espais aquàtics naturals aquest estiu

Escrit per el 23 de Maig de 2026

  • El curs començarà el 25 de juny i combinarà teoria i pràctica entre Can Genís, la piscina municipal i la platja de Llafranc
  • Inclou inscripció al ROPEC i llicència de navegació recreativa oficial
  • És una formació oficial i subvencionada adreçada a persones majors de 16 anys

L’Àrea de Promoció Econòmica impulsa aquest estiu una nova edició del Certificat de Professionalitat de Socorrisme en Espais Aquàtics Naturals, una formació oficial de nivell 2 destinada a preparar professionals per treballar en platges, rius, llacs i altres entorns aquàtics naturals.

El curs, impartit per SH Concept Formació, començarà el 25 de juny i acabarà el 4 de setembre. La formació té una durada total de 315 hores i combinarà classes teòriques i pràctiques. Les sessions teòriques es realitzaran en horari intensiu de matins, de 9 a 15 hores, a Can Genís, mentre que les pràctiques tindran lloc a la platja de Llafranc i a la piscina municipal.

El programa inclou continguts relacionats amb tècniques de natació, prevenció d’accidents en espais aquàtics naturals, rescat i primers auxilis. A més, les persones participants obtindran la inscripció al ROPEC i la llicència de navegació d’embarcacions petites d’esbarjo i moto nàutica.

La formació és 100% subvencionada i les places són limitades. Per accedir-hi cal tenir 16 anys complerts, disposar de DNI o NIE i estar inscrit al SOC com a demandant d’ocupació o millora de feina. També es demanen requisits acadèmics propis dels certificats professionals de nivell 2, tot i que el centre ofereix una prova específica d’accés per a qui no els compleixi.

Les inscripcions i tota la informació detallada es poden consultar al web de SH Concept Formació.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).