Palafrugell impulsa el projecte comunitari “Maleta de vida” amb l’artista Raquel Morón
Escrit per Ràdio Palafrugell el 8 de Setembre de 2025
- Palafrugell posa en marxa el projecte comunitari “Maleta de vida” amb l’artista visual Raquel Morón
- Els tallers, oberts a tothom i sense necessitat de coneixements artístics, tindran lloc cada dijous del 2 d’octubre al 4 de desembre al local social de la Sauleda
- Els participants crearan una maleta personal de records en un espai íntim i compartit
Palafrugell posa en marxa “Maleta de vida”, un projecte artístic comunitari que vol fomentar la creació col·lectiva i la memòria personal. L’activitat comptarà amb la participació de l’artista visual Raquel Morón i convidarà els veïns a elaborar la seva pròpia maleta de records a través d’objectes, fotografies, dibuixos i escrits.
Els tallers es faran tots els dijous, del 2 d’octubre al 4 de desembre, al local social de la Sauleda, als matins, de 10 a 12. La iniciativa no requereix coneixements artístics i ofereix un espai íntim, lliure i segur per compartir vivències personals. Les inscripcions es poden fer per WhatsApp al telèfon 655 38 76 02.
El projecte l’organitza l’àrea d’Acció Social, Ciutadania i Joventut de l’Ajuntament de Palafrugell.