Les empreses ja poden fer les inscripcions per a la 10a Jornada d’Oportunitats Laborals
Escrit per Rafel Corbí el 21 de Gener de 2026
- Les empreses poden inscriure les seves ofertes a partir del 19 de gener i fins l’1 de febrer
- L’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palafrugell organitza la 10a Jornada d’Oportunitats Laborals, que tindrà lloc el dijous 5 de març, a la Bòbila de Palafrugell.
Si teniu una empresa i esteu buscant personal, l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palafrugell organitza la 10a Jornada d’Oportunitats Laborals, que tindrà lloc el dijous 5 de març, a la Bòbila de Palafrugell.
Podreu inscriure-hi les vostres ofertes a partir d’aquest dimecres 19 de gener i fins l’1 de febrer AQUÍ
Una vegada recollides les ofertes, s’activarà una campanya de difusió entre la ciutadania, persones candidates de diverses borses de treball, usuaris del SOMI, de les oficines de treball i altres canals, amb l’objectiu de visualitzar les oportunitats laborals i donar resposta a les necessitats de la ciutadania i de les empreses.
Per a qualsevol dubte o informació addicional, no dubteu a posar-vos en contacte amb l’Àrea de promoció econòmica de l’Ajuntament de Palafrugell. Tel. 972 611 820 promocioeconomica@palafrugell.cat

Una oportunitat directa per connectar amb el talent!!
Una jornada pensada per facilitar, en un únic dia i espai, entrevistes ràpides i eficients amb persones interessades en les vostres ofertes laborals.
L’objectiu de la jornada és connectar les necessitats reals de les empreses amb persones que cerquen feina o volen millorar la seva situació laboral, afavorint un encaix àgil i efectiu entre oferta i demanda.
Les empreses participants poden:
• Donar visibilitat a les ofertes de feina
• Fer entrevistes en un format àgil i concentrat
• Accedir a candidats i candidates interessats