Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


L’equip de robòtica de l’Escola Sant Jordi torna dels Estats Units després de competir en el VEX Robotics

Escrit per el 30 d'Abril de 2026

  • Els estudiants valoren molt positivament l’experiència i destaquen l’aprenentatge adquirit
  • Van aconseguir quatre victòries en les rondes de classificació i es van situar a la zona mitjana del torneig, segons han explicat en un vídeo a les xarxes socials

L’equip de robòtica de l’Escola Sant Jordi ja ha tornat dels Estats Units, després de participar en la competició mundial del VEX Robotics. Expliquen que ha estat una gran experiència, de molt aprenentatge i que van quedar a la zona mitjana de la classificació del torneig. Van guanyar quatre partides de qualificació.

Ho han explicat en un vídeo a través de les seves xarxes socials.

La competició s’ha fet a Saint Louis, a Missouri.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).