Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


L’Aula de Teatre de Palafrugell estrena el musical “Mamma Mia (La història completa)” aquest cap de setmana

Escrit per el 12 de Març de 2026

  • L’espectacle, interpretat per la Companyia Cefeida i dirigit per Dani Rebollo, explica la història de Donna i la seva filla Sophie en una illa grega
  • La funció es podrà veure el dissabte 14 de març a les 20 hores, i el diumenge 15, a les 18 hores

El Teatre Municipal de Palafrugell serà escenari aquest cap de setmana del musical Mamma Mia (La història completa), una producció de l’Aula de Teatre de Palafrugell interpretada per la Companyia Cefeida i dirigida per Dani Rebollo.

Així ho va explicar a l’acte de presentació de la temporada cultural.

El musical explica la història de Donna, una mare independent que viu en una illa grega on regenta un petit hotel i ha criat sola la seva filla Sophie. Quan la jove decideix casar-se, convida tres antics amants de la seva mare per descobrir qui és el seu pare.

El retrobament provoca una jornada plena de secrets, antics amors i situacions inesperades. Donna també es retroba amb les seves amigues Rosie i Tanya, amb qui havia format el grup musical Donna and the Dynamos, mentre Sophie afronta nous reptes al capdavant de l’Hotel Bella Donna.

La funció tindrà lloc el dissabte, 14 de març a les 20 hores, i diumenge 15 a les 18 hores, al Teatre Municipal de Palafrugell. És organitzada per l’Aula de Teatre de Palafrugell amb la col·laboració de l’àrea de Cultura.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).