La tramuntana tornarà abans d’una Pasqua estable i assolellada
Escrit per Maria Vilà el 30 de Març de 2026
- El vent de tramuntana continuarà bufant amb intensitat a l’inici de la setmana, que provocarà sensació de fred
- A partir de dimecres, la situació millorarà amb una pujada de temperatures i menys vent
- De cara a la Setmana Santa, s’espera temps estable, amb domini del sol, sense pluges i amb un ambient suau, especialment durant el dia
La tramuntana tornarà, tot i la treva del dilluns al matí i bona part de la tarda. Continuarà bufant amb força durant els primers dies i mantindrà una sensació de fred més marcada del que indiquen els termòmetres.
Segons Josep Pascual, de l’Observatori Meteorològic de l’Estartit, a partir de dimecres, el vent començarà a perdre intensitat i la temperatura pujarà lleugerament.
De cara als dies festius de Setmana Santa, s’espera una situació meteorològica estable. Predominarà el sol, amb presència puntual de núvols prims. El vent pràcticament desapareixerà i les temperatures seran suaus durant el dia.
En conjunt, es preveu una setmana tranquil·la, amb condicions favorables per a les activitats a l’aire lliure durant els dies festius.
