La Nollegiu presenta “Converses de sobretaula al Motel” de Joan Armangué i Xavier Febrés dissabte

Maria Vilà
Maria Vilà
Maria Vilà
Escrit perMaria Vilà
Redactora dels serveis informatius de l’emissora i gestora de les xarxes socials.
2 minut/s de lectura
  • El llibre Converses de sobretaula al Motel, és una obra de Joan Armangué i Ribas i Xavier Febrés nascuda de converses al restaurant El Motel
  • L’acte comptarà amb Carme Fenoll i es farà en format de tertúlia oberta

La llibreria Nollegiu Mediterrània de Palafrugell presenta aquest dissabte, 23 de maig a les 18 hores Converses de sobretaula al Motel de Joan Armangué i Xavier Febrés. L’obra parteix de converses mantingudes al restaurant El Motel, on els dos autors reflexionen sobre l’Empordà i el país d’avui. El llibre pren forma de diàleg i converteix la conversa en eina d’anàlisi.

És el que ha explicat Armangué en una entrevista a Ràdio Palafrugell.

Segons el pròleg de Sebastià Roig, el volum reivindica la conversa en un temps d’immediatesa i aposta per entendre el territori des del debat i la reflexió.

Carme Fenoll conduirà la presentació.

El llibre aborda qüestions com el mite de l’Empordà, la divisió administrativa, el turisme, les infraestructures, la immigració o les transformacions socials i econòmiques del territori.

El resultat és una radiografia del país que combina mirada literària, experiència i compromís cívic, amb una voluntat d’obrir debat i generar pensament crític sobre el futur de l’Empordà.

Comparteix aquesta notícia
Maria Vilà
Escrit perMaria Vilà
Redactora dels serveis informatius de l’emissora i gestora de les xarxes socials.
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *