La Garoinada punxa amb el cartell
Escrit per Ràdio Palafrugell el 10 de Desembre de 2020
La popular campanya gastronòmica de l’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell ha començat amb el peu canviat. L’IPEP ha enviat a través de les xarxes el cartell (que reproduïm més avall) per a la campanya que començarà el dia 15 de gener. Segons sembla però, aquest cartell ha rebut crítiques d’una part del sector de la restauració i que també han arribat a nivell polític, i que ha provocat que des de l’IPEP s’hagi retirat a l’espera d’una reunió amb representants del sector aquest divendres.
El portaveu socialista, Juli Fernández, lamenta la proposta de cartell per la propera edició que ha fet l’IPEP. Un cartell desafortunat i que a més no ha estat consensuat amb el propi sector. Per Fernandez, més enllà de l’interès artístic, una campanya sempre ha de ser entenedora i amb un missatge clar, i més encara en una campanya gastronòmica com aquesta que està totalment consolidada. Per aquest motiu demanaven la seva retirada de forma immediata.
Per el portaveu socialista, el més preocupant és la manca d’informació al propi sector abans d’imprimir els cartells, i això és una mostra més de la manca de lideratge al propi IPEP en uns moments en que la gestió de les activitats de promoció econòmica seran molt importants per afrontar l’etapa de crisis per la Covid-19.
La gerent de l’IPEP Sílvia Beleña ha comentat a la nostra emissora que, després de publicar el cartell a les xarxes, van rebre diversos missatges de rebuig i que, davant d’això, han preferit retirar-lo i esperar a la reunió de demà.