La Biblioteca organitza una xerrada sobre decreixement, democràcia i pensament crític

Maria Vilà
Maria Vilà
Maria Vilà
Escrit perMaria Vilà
Redactora dels serveis informatius de l’emissora i gestora de les xarxes socials.
1 minut/s de lectura
  • L’acte anirà a càrrec de Joan Surroca, i s’emmarca en el cicle Converses sobre pensament crític 2026
  • La proposta convida a reflexionar sobre el model social i econòmic vigent i a fomentar el debat democràtic

La Biblioteca de Palafrugell organitza aquest divendres, 6 de febrer, a les 18 hores, una xerrada sobre decreixement, democràcia i pensament crític en el món actual. La conferència anirà a càrrec de Joan Surroca, que és educador i museòleg, i dins del cicle Converses sobre pensament crític 2026.

La proposta vol fomentar la reflexió sobre la democràcia, el pensament crític i el model econòmic actual.

La sessió començarà amb una introducció a càrrec de Joan Domènech, docent jubilat i coordinador de la tertúlia literària de la biblioteca. L’activitat tindrà una durada aproximada d’una hora i està oberta a tota la ciutadania.

El cicle vol fomentar el debat per analitzar els reptes socials contemporanis i promoure una participació més activa i conscient.

Comparteix aquesta notícia
Maria Vilà
Escrit perMaria Vilà
Redactora dels serveis informatius de l’emissora i gestora de les xarxes socials.
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *