Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Irene Pujadas oferirà una lliçó sobre els contes de Katherine Mansfield

Escrit per el 20 de Novembre de 2025

  • Dissabte 22 de novembre, a les 12 hores, la periodista i escriptora Irene Pujadas conduirà la tercera sessió del cicle Lliçons de Literatura Anglesa dedicada a l’obra de Katherine Mansfield
  • L’activitat tindrà lloc a la sala polivalent de la Biblioteca de Palafrugell, és gratuïta i amb aforament limitat, sense inscripció prèvia

Aquest dissabte, 22 de novembre, a les 12 hores, es farà la tercera sessió del cicle Lliçons de Literatura Anglesa. La periodista i escriptora Irene Pujadas tractarà sobre els contes de Katherine Mansfield. En parla Pujadas, a Ràdio Palafrugell.

L’activitat tindrà lloc a la sala polivalent de la Biblioteca de Palafrugell. L’esdeveniment compta amb la col·laboració de la Fundació Josep Pla, la Fundació Tom Sharpe i la Biblioteca de Palafrugell.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).