Incentiven venir a teletreballar a Palafrugell
Escrit per Ràdio Palafrugell el 12 de Febrer de 2021
- L’IPEP impulsa una campanya per dinamitzar el sector serveis, a més de donar a conèixer l’oferta comercial i cultural de Palafrugell.
L’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP) ha iniciat una campanya per promoure el teletreball a les empreses i, al mateix temps, fer-ho des d’un entorn com el que ofereix un municipi com Palafrugell. Marta Moreno, tècnica de promoció econòmica dona els detalls d’aquesta campanya en la que s’incentiva venir a teletreballar a Palafrugell.
Des de l’IPEP han detectat que en els darrers mesos gent amb segona residència al nostre municipi ha optat per canviar-la a causa de la pandèmia. En aquest sentit, són persones que treballen en empreses en la que es prioritza el teletreball. Així, es persegueix captar aquest tipus de persones, però també captar gent de proximitat.
Així, es vol incentivar venir a teletreballar a Palafrugell. A més, també és vol dinamitzar el sector serveis, aprofitant que actualment els preus són més assequibles pel fet d’estar en temporada baixa.
En aquesta línia a la web turística de l’IPEP es pot trobar tots els contactes de les agències de Palafrugell que ofereixen establiments.
Espais de co-working i d’hotels
D’altra banda, per facilitar l’arribada d’aquestes persones al municipi, també s’ofereixen diversos espais de co-working existents al terme municipal. A més, també dels hotels de Calella, Llafranc i Tamariu que ofereixen espais adaptats per a reunions, videoconferències o que lloguen habitacions per franges horàries.
D’aquesta manera, es planteja una campanya per buscar aquest segment de mercat entre el qual promoure Palafrugell com una destinació ideal per treballar des de casa, i donar així un impuls a les empreses que ofereixen allotjament al nostre municipi així com facilitats per teletreballar.
Per últim, Marta Moreno recorda que no tot és treballar i per aquest motiu, també s’ha volgut posar en les possibilitats que dona establir-se a Palafrugell. Així, es posa el focus en l’oferta de comerços, gastronòmica, cultural i de l’entorn privilegiat.
La campanya es difondrà de manera digital, principalment pels canals de les xarxes socials d’Instagram i Facebook de Visit Palafrugell. Podeu recuperar l’entrevista íntegra al següent arxiu.