- L’activitat tindrà lloc dimarts, a les 7 de la tarda, al Camí de Ronda (Tres Pins), a Calella
En aquesta trobada, l’Emma Guinart, ens farà un passejada pels tres plafons informatius sobre la posidònia que es van col·locar en aquesta zona de Calella. S’explicarà la importància d’aquesta planta en l’ecosistema marí, les seves característiques i les principals amenaces que pateix. Així ens ho explicava l’Emma als matinals de Ràdio Palafrugell.

NATURA Montfred es dedica a l’estudi i la divulgació del medi natural i rural, mitjançant educació ambiental, estudis científics, dissenys gràfics i publicacions.
L’Emma Guinart és ambientòloga, especialitzada en gestió i conservació de la biodiversitat. Ha treballat durant anys al departament competent en matèria de medi ambient a la Generalitat de Catalunya, on ha desenvolupat diversos projectes de conservació, planificació i gestió en l’àmbit de Catalunya.
Aquesta és una activitat organitzada per l’Àrea de Medi Ambient conjuntament amb l’AVAC (Associació d’Amics i Veïns de Calella).


