Els equips sèniors del Club Handbol Garbí encaren la recta final de la primera fase
Escrit per Maria Vilà el 6 de Febrer de 2026
- L’equip masculí jugarà contra el Cornellà Sènior, mentre que l’equip femení s’enfrontarà al Gavà
Els equips sèniors del Club Handbol Garbí es preparen per jugar els últims partits de la primera fase de la Lliga Catalana Or. El sènior femení jugarà a casa contra el Gavà el dissabte, 7 de febrer, a les 19.30 hores. El rival es troba a segona posició de la classificació.
En parla l’entrenador de l’equip femení, Xevi Salvador, al programa PalaSport de Ràdio Palafrugell.
L’equip visitant ve de perdre 26 a 30 davant el CHE-Sants. Les palafrugellenques són cinquenes a la classificació amb 15 punts. A la primera volta, van perdre 32 a 26.
Pel que fa al sènior masculí, el seu pròxim partit serà a domicili el diumenge, 8 de febrer, a les 10.30 hores, contra el Cornellà Sènior. Són els novens a la classificació amb 4 punts.
En parla l’entrenador de l’equip masculí, Sergi Catarain.
L’equip rival arriba al partit després de caure per 31 a 28 davant La Salle Bonanova. Els palafrugellencs sumen 21 punts a la classificació i comparteixen la segona posició amb el Mataró. A la primera volta, van perdre per 32 a 41 contra el Cornellà.