Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


El web de Ràdio Palafrugell estrena un nou apartat sobre l’estat de les platges del municipi

Escrit per el 21 de Juny de 2025

  • S’hi podrà consultar la informació que gestiona el Departament d’Interior i Seguretat Pública de la Generalitat de Catalunya

Amb l’inici de la temporada d’estiu, Ràdio Palafrugell ha habilitat un nou apartat al portal web per tenir tota la informació a temps real de l’estat de les platges. S’hi podrà consultar informació d’interès, l’estat de les banderes, la qualitat de l’aigua, la presència de meduses o els serveis, entre altres.

Són dades públiques que gestiona el Departament d’Interior i Seguretat Pública de la Generalitat de Catalunya. De fet, al municipi de Palafrugell, es disposa d’informació de gairebé una desena de cales i platges. En concret són:

  • Cala del Golfet
  • Platja del Port Bo
  • Platja del Canadell
  • Platja de Llafranc
  • Platja de Tamariu
  • Cala d’Aigua Dolça
  • Platja dels Liris
  • Cala del Port de Malespina
  • Platja d’en Calau

El nou apartat del web de Ràdio Palafrugell estarà en funcionament durant tota la temporada d’estiu.

Consulta’l aquí:

Etiquetes

Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).