Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


El Club Hoquei Palafrugell perd el penúltim partit per 5-3 contra l’Olot

Escrit per el 12 de Maig de 2025

  • Dissabte vinent jugaran a les cinc de la tarda, en una jornada unificada, contra el Manlleu

El Club Hoquei Palafrugell ha perdut el penúltim partit de la lliga per 5-3 contra el B-Sensible Olot. L’entrenador, Andreu Graupera, ha explicat al PalaSport que “van tenir dues parts diferenciades”. Considera que primer van dominar el joc, però després va canviar.

Tot i la derrota, els palafrugellencs van anar per davant del marcador a la primera meitat.

Eloi Matas va estrenar el marcador al sisè minut i va encertar un altre gol, un minut més tard. A tres del descans, el visitant Tomàs Marcé va dur l’1-2. Tot i això, Pol Sala va marcar l’1-3, un minut i mig abans d’acabar la primera meitat.

Al segon temps, els olotins van capgirar la dinàmica amb quatre gols. Va marcar David Carles (35′ i 40′), Arnau Vidal (38′) i Ferran Sacrest (39′).

El dissabte, 17 de maig a les 17 hores, el Palafrugell tancarà la lliga a casa contra el Martinelia Manlleu, un equip que necessitarà puntuar per a assegurar la seva segona posició. Ara té 42 punts i per sota hi ha el Girona i l’Olot amb 40 punts. Aquesta cap de setmana ha empatat a 1 contra el Barça Atlètic.

En canvi, els palafrugellencs tenen 30 punts i són setens, empatats amb el Club Hoquei Lloret Vila Esportiva. A la primera volta, van perdre 5-1 contra el Manlleu, els pròxims rivals.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).