Cap de setmana amb sol, núvols i possibles plugims
Escrit per Maria Vilà el 6 de Febrer de 2026
- Divendres serà assolellat i amb poc vent, mentre que dissabte a la nit i diumenge al matí podrien caure pluges febles
- A la tarda de diumenge es notarà l’entrada de tramuntana, amb un descens de temperatures
El temps aquest cap de setmana es mantindrà força tranquil a la nostra zona. Divendres serà un dia assolellat i amb poc vent. Segons Josep Pascual, de l’Observatori Meteorològic de l’Estartit, durant tot el cap de setmana el vent serà fluix, amb lleugeres ratxes de garbí. Dissabte al llarg del dia hi haurà intervals de núvols, i a la nit els núvols podrien portar alguna pluja feble.
Diumenge al matí encara podrien caure algunes precipitacions, però la tarda tindrà un cel entre clar i nuvolós. A més, es notarà l’entrada de tramuntana, moderada i de curta durada, que provocarà un descens de la temperatura a primera hora de dilluns.
La temperatura del mar es troba a uns 13 graus a la superfície. A més profunditat, a partir de 50 o 60 metres, l’aigua està lleugerament més càlida, superant els 14 graus.
