Avís del Meteocat per pluges intenses aquest dilluns a la meitat nord del país
Escrit per Ràdio Palafrugell el 5 de Maig de 2025
Foto: Miquel Galceran
El Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís per pluja intensa aquest dilluns 5 de maig de 2025, amb especial incidència al nord-est del país durant el matí i de forma generalitzada a la meitat nord a partir del migdia.
Segons el Meteocat, les precipitacions poden superar els 20 mm en només 30 minuts, fet que podria provocar acumulacions puntuals d’aigua. Els mapes de previsió indiquen que entre les 6 i les 12 h les pluges afectaran sobretot l’Empordà, i entre les 12 i les 18 h es poden estendre a altres comarques del nord i l’interior.
L’Ajuntament de Palafrugell ha fet difusió de l’avís per demanar precaució als desplaçaments i atenció a les zones amb pendent o mal drenatge, especialment en cas d’episodis sobtats de pluja.