Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Aquest divendres acaba el cicle “Postscriptum III” a la biblioteca

Escrit per el 6 de Novembre de 2025

  • Aquest divendres a les sis de la tarda, la Biblioteca de Palafrugell acollirà la conferència Lost in Translation: quan fallen o ens enganyen les paraules, a càrrec de l’arquitecte i divulgador Miquel del Pozo
  • L’activitat forma part del cicle Postscriptum III, dedicat a obres d’art inspirades en textos literaris
  • L’entrada és gratuïta

Aquest divendres, 7 de novembre acaba el cicle Postscriptum III: La imatge que neix de la paraula amb el divulgador i arquitecte Miquel del Pozo. A les 18 hores, farà la conferència Lost in Translation: quan fallen o ens enganyen les paraules.

La trobada forma part del cicle de tres xerrades que exploren la relació entre literatura i art visual. En aquesta tercera sessió, Del Pozo reflexionarà sobre el paper de la traducció, tant entre llengües com entre paraules i imatges, i com en aquest procés sovint es perden o s’alteren significats.

Amb un llenguatge planer i exemples d’obres artístiques, l’autor planteja fins a quin punt les traduccions, tant lingüístiques com visuals, poden modificar el sentit original d’un missatge.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).