Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Alumnes del cicle de Gestió d’Allotjaments Turístics organitzen la tercera edició del Tourism al Museu del Suro

Escrit per el 1 de Març de 2026

  • La jornada es farà dijous a l’auditori del Museu del Suro i reunirà professionals del sector hoteler del Baix Empordà amb tres ponències especialitzades

Els futurs professionals del turisme posen a prova la seva capacitat organitzativa amb un esdeveniment real. Aquest dijous, 5 de març, els alumnes de segon del cicle de grau superior de Gestió d’Allotjaments Turístics organitzen la 3a edició de l’acte Tourism a Palafrugell.

La jornada es farà a l’auditori Miquel Vincke i Meyer del Museu del Suro. L’activitat forma part del projecte final de curs i es converteix en l’examen pràctic dels estudiants. És el que ha explicat la professora del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics, Cristina Lora, a Ràdio Palafrugell.

L’alumnat assumeix tota l’organització. Contacta amb els ponents, gestiona les invitacions, coordina els assistents i busca empreses col·laboradores. En parlen les alumnes Nataly Oyuela, Cesca Sànchez i Nohayla Ben Haddou.

També presenten l’acte, atenen els mitjans de comunicació i resolen qualsevol incidència tècnica. El professorat actua com a guia, però la responsabilitat recau en els estudiants.

El Tourism 2026 inclourà tres ponències adreçades a professionals del sector turístic del Baix Empordà. La consultora en turisme Carme Vélez parlarà sobre com captar el turisme sènior. Pol Pérez Puig abordarà l’estratègia de preus i la rendibilitat hotelera. Borja Expósito analitzarà l’aplicació de la intel·ligència artificial als allotjaments turístics.

Programació dels actes de la tercera edició del Tourism
Programació dels actes de la tercera edició del Tourism

La trobada s’adreça a hotelers, directius, caps de recepció, recepcionistes, responsables de càmpings i professionals vinculats al turisme. L’objectiu és oferir continguts útils i generar espais de relació entre empreses i futurs treballadors.

El cicle formatiu de l’institut Baix Empordà prepara els estudiants per dirigir establiments turístics. La formació és pràctica i està vinculada a la realitat empresarial de la Costa Brava.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).