Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


El FC Palafrugell perd i es manté penúltim

Escrit per el 15 de Desembre de 2025

Blanc-i-negres no aconsegueixen sumar en la jornada 11. L’AD Sauleda ha guanyat i el Mas Mascort FC s’ha emportat el derbi palafrugellenc de Quarta Catalana.

El FC Palafrugell ha tornat a perdre en la dotzena jornada del grup 1 de Segona Catalana. Els blanc-i-negres han perdut al Camp del Gregal 2 a 5 contra l’AE Roses en el penúltim partit de 2025. Un resultat que els manté penúltims a la classificació, en zona de descens, i que explica el primer entrenador, Manel Dobaño:

Els blanc-i-negres només ha guanyat dos partits aquest curs / ALBA CABRERA

D’altra banda, en la també dotzena jornada però del grup 1 de Tercera Catalana, l’AD Sauleda s’ha imposat per 1 a 3 a l’AE Roses B. Una victòria que fa pujar als taronges de la novena a la setena posició i que suposa la tercera jornada consecutiva sumant punts.

Per la seva part, en la desena jornada del grup 6 de Quarta Catalana, el Mas Mascort FC s’ha endut per 2 a 1 el derbi palafrugellenc a l’Estadi Josep Pla i Arbonès contra La Punxa CF. Un triomf per als vermell-i-negres que és el segon que aconsegueixen aquest curs i que els fa pujar una plaça a la classificació, de la penúltima a l’avantpenúltima, la dotzena, mentre que els blaus cedeixen una posició, passen de la segona a la tercera, tot i que empatats a punts amb el segon, l’Aro CE.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).