Club Hoquei Palafrugell: després de la tempesta, arriba la calma
Escrit per Rafel Corbí el 28 d'Octubre de 2025
- Francesc Borrell, president de l’entitat palafrugellenca, ens parla sense embuts d’aquesta nova temporada
El president ens deia al principi de l’entrevista que, com a un circ, “els han crescut els nans”. Nosaltres som més de dir… créixer com la mala herba (els problemes), una desgràcia no ve mai sola, sempre plou sobre mullat… Sigui en la forma d’un escàndol imprevissible, de problemes de goteres, d’horaris d’entrenament, l’economia… el desafiaments són el dia a dia del Club Hoquei Palafrugell.
L’entitat compta amb gent molt compromesa que permet enfocar aquesta temporada com la d’una confirmació de la feina feta fins ara en les darreres temporades. Un projecte cada vegada més dirigit als joves de la casa.
Francesc Borrell defensa l’activitat esportiva a Palafrugell, en general, i la sort que té el municipi de tenir tanta vitalitat.
Com sempre, la dificultat de disposar d’hores d’entrenament, davant la falta de pistes i el fet de compartir la que tenen amb una altra entitat del poble, que també està treballant molt bé la base.
Entre molts altres temes tractats a l’entrevista, Borrell mostra la seva esperança de revitalitzar l’hoquei femení a casa nostra. Ara mateix, l’entitat disposa de 3 equips sèniors en categoria masculina, mentre que en femení el té en categoria sots 13.