Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


Setmana de sol i xafogor a la costa

Escrit per el 4 d'Agost de 2025

  • El temps serà estable, amb predomini de sol, vents febles i una sensació creixent de xafogor

Aquesta setmana s’espera temps estable a la nostra zona. Segons Josep Pascual, de l’observatori de l’Estartit, dominarà el sol amb alguns núvols prims i boires puntuals de matinada. Els vents seran febles i les temperatures aniran pujant, sobretot a l’interior.

A la costa, però, tot i que no pujarà molt la temperatura, augmentarà la sensació de xafogor.

Dimarts a la nit es podria deixar sentir una mica de mestral, però amb poc impacte. Només es notarà en una lleugera baixada de la humitat i en nits una mica menys fresques. A mesura que avanci la setmana, les temperatures nocturnes seran més altes.

Tot i haver baixat una mica per l’efecte de les tempestes i l’arribada d’aire fred, la temperatura del mar continua lleugerament per sobre de la mitjana climàtica. La darrera dada, de la setmana passada, era de 24 graus.

Calella de Palafrugell (04-08-2025)
Calella de Palafrugell (4 d’agost de 2025). Fotografia: Miquel Galceran

Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).