Costa Brava Hotels de luxe dóna 3000€ al Centre de Distribució d’Aliments
Escrit per Ràdio Palafrugell el 27 de Desembre de 2020
Aquesta aportació, tot i haver-se realitzat a Càrites Palafrugell, està destinada genèricament als Centres de Distribució d’Aliments de les Comarques de Girona, i s’assignarà a la compra de productes bàsics (oli, llet, grana, arròs…) per a cobrir les necessitats de les persones amb dificultats econòmiques que, malauradament, han augmentat durant aquesta pandèmia.
Els 17 hotels integrants de l’associació Costa Brava Hotels de Luxe han entregat un xec per valor de 3.000 euros al Centre de Distribució d’Aliments, un servei que vetlla per a que les persones i famílies amb dificultats econòmiques puguin disposar d’una bàsica alimentació i higiene. Xavier Rocas, qui ha estat president de Costa Brava Hotels de Luxe fins fa pocs dies, ens parla d’aquesta donació i de l’entitat.
L’acte de lliurament va tenir lloc fa uns dies a Càrites Palafrugell, una de les entitats col·laboradores del Centre de Distribució d’Aliments. Aquest va comptar amb la presència de Marissa Grassot, responsable de l’entitat, Dolors Puigdevall, directora de Càrites Diocesana de Girona, i amb Xavier Rocas, en nom de Costa Brava Hotels de Luxe, qui va ser l’encarregat de fer l’entrega del xec. Escoltem a la Marissa Grassot, que ens parlava d’aquesta donació als micròfons de Ràdio Palafrugell.
L’aportació correspon a una de les accions que Costa Brava Hotels de Luxe fa anualment per atendre a la responsabilitat social corporativa dels membres de l’associació. En anys anteriors aquesta donació s’ha atorgat a l’Associació Espanyola Contra el Càncer, l’Associació Som-Riures Sense Fronteres, l’Associació El Trampolí, la Fundació Astrid-21 i la Fundació TRESC.
Costa Brava Hotels de Luxe
L’origen del turisme a la Costa Brava es remunta a principis del passat segle XX. Des d’aleshores, l’oferta ha anat creixent progressivament. Per aquest motiu, els objectius principals de Costa Brava Hotels de Luxe són: agrupar una oferta hotelera de més qualitat, generar sinergies amb altres sectors de luxe (gastronomia, shopping, golf, cultura, etc.), facilitar l’accés a la informació sobre aquest segment de l’oferta hotelera, generar més satisfacció al client final i reforçar la imatge de marca del destí Costa Brava.