Resultats de la cerca: mobilitat
Resultats: 417 / Pàgina: 16 de 42
L’actual contracte acaba el mes de gener vinent i el govern vol buscar un model que s’adapti a les necessitats actuals.
Aquest any, el Baix Empordà s’incorporarà a la integració tarifària de l’Autoritat Territorial de la Mobilitat de Girona.
Les quatre Sindicatures i Defensories actives al Baix Empordà han presentat una proposta sobre la necessitat de millorar el transport públic a la comarca.
El text de la nova ordenança s’ha posat a exposició pública perquè tothom hi pugui dir la seva.
L’Ajuntament de Palafrugell ha posat en marxa el procés participatiu per a l’elaboració de l’Agenda Estratègica 2040, un document que definirà les línies de desenvolupament del municipi per a les pròximes dècades
S’ha aprovat amb els vots a favor de l’equip de govern, l’abstenció d’Esquerra Republicana i els vots negatius de Junts, Palafrugell en Comú Podem i Vox.
El procés començarà dimarts i s’haurà de participar a través del web decidim.palafrugell.cat.
El servei, amb sortides i arribades des de La Bisbal d’Empordà, permet fer reserves prèvies per telèfon o aplicació i vol millorar la mobilitat sostenible a la comarca
La previsió de pluja ha obligat el RE_Palafrugell a traslladar a La Bòbila les activitats previstes al passeig de Tamariu L’agenda del cap de setmana inclou una jornada de benestar amb ioga i una masterclass de Paula Butragueño, així com activitats familiars de reciclatge i hàbits saludables a Llafranc i una sortida ciclista per Palafrugell […]
Esquerra Republicana de Palafrugell critica que la nova alcaldessa, Laura Millán, dediqui el 100% de la seva jornada a les funcions pròpies d’alcaldia sense assumir altres competències, en contrast amb els seus predecessors