La palafrugellenca Clara Peya actua al concert multitudinari per Palestina al Palau Sant Jordi
Escrit per Ràdio Palafrugell el 29 de Gener de 2026
- El Palau Sant Jordi de Barcelona és la seu aquest dijous a la nit del Concert per Palestina, amb 12.000 entrades venudes
- L’acte reuneix més d’una trentena d’artistes i personalitats de la cultura i l’esport, entre ells, Clara Peya
- El concert combina música i reivindicació solidària
La palafrugellenca Clara Peya és un dels noms que ha actuat aquest dijous a la nit al Concert per Palestina. És un esdeveniment solidari que ha venut 12.000 entrades i que reuneix més d’una trentena de músics i personalitats del món de la cultura i l’esport.
L’acte ha inclòs intervencions de denúncia i suport a Palestina, com les de l’actor Eduard Fernández i l’entrenador Pep Guardiola. Fernández ha advertit de la destrucció de la memòria, la identitat i la cultura d’un poble, mentre que Guardiola ha apel·lat a la responsabilitat col·lectiva davant el patiment de la població civil.
El concert ha comptat amb actuacions de nombrosos artistes catalans i internacionals, així com amb una aparició sorpresa de Rosalía, que ha actuat fora de cartell. La nit ha combinat diferents estils musicals i moments de fort contingut simbòlic.
El Concert per Palestina està impulsat per organitzacions palestines de drets humans, ajuda humanitària i cultura, juntament amb entitats catalanes i xarxes europees de construcció de pau. L’acte posa el punt final a la campanya solidària internacional ACT X PALESTINE.
Els fons recaptats es destinaran a la Palestinian Performing Arts Network i a diversos centres culturals independents. L’organització ha assegurat que tot el procés serà auditat per garantir la transparència i la traçabilitat de les aportacions.