Presentaran aviat el projecte de la nova zona esportiva del Mas Mascort
Escrit per Maria Vilà el 9 d'Octubre de 2025
- Entre octubre i novembre es presentarà el projecte de la nova zona esportiva del Mas Mascort
- La proposta inclou un pavelló polivalent amb una pista annexa i un nou local social
L’Ajuntament preveu presentar a finals d’octubre o principis de novembre el projecte de la nova zona esportiva del Mas Mascort. Així ho ha avançat el regidor d’Esport, Isidre Tenas, que ha detallat que la iniciativa inclou la construcció d’un pavelló nou, així com un nou local social i millores urbanístiques al barri.
Per ara, la idea inicial és començar amb el pavelló, que és el més urgent segons el regidor.
El pavelló tindrà un terra polivalent que permetrà adaptar-hi diferents disciplines esportives. L’espai estarà preparat per acollir activitats com hoquei, gimnàstica rítmica, handbol i altres esports, tot i que la programació definitiva es decidirà més endavant. El projecte també inclou una pista annexa per ampliar les possibilitats d’ús.
Segons Tenas, s’espera iniciar les obres durant aquest mandat municipal, tot i que és probable que acabi més enllà del període actual.