Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


El psicòleg Francisco Villar obrirà farà una xerrada per a famílies sobre l’ús de les pantalles

Escrit per el 27 de Desembre de 2025

  • El psicòleg clínic Francisco Villar protagonitzarà la primera sessió de l’Escola de Família 2026 a Palafrugell amb una xerrada sobre l’impacte de les pantalles en la infància i l’adolescència
  • L’activitat tindrà lloc dimecres, 14 de gener, a les set del vespre, al Centre Municipal d’Educació
  • L’entrada és lliure

El psicòleg clínic Francisco Villar serà l’encarregat de participar en les xerrades Escola de Família 2026 a Palafrugell. Se centrarà en l’ús de les pantalles durant la infància i l’adolescència.

La sessió porta per títol Pantalles i vida a la infància i l’adolescència i abordarà els efectes de la tecnologia en el desenvolupament emocional, social i conductual dels infants i joves. Francisco Villar és doctor en Psicologia i coordina un programa d’atenció a la conducta suïcida en menors a l’Hospital Sant Joan de Déu.

La xerrada tindrà lloc dimecres, 14 de gener, a les set del vespre, al Centre Municipal d’Educació de Palafrugell. L’activitat és gratuïta i oberta a famílies, educadors i a totes les persones interessades.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).