El psicòleg Francisco Villar obrirà farà una xerrada per a famílies sobre l’ús de les pantalles
Escrit per Ferran Castelló el 27 de Desembre de 2025
- El psicòleg clínic Francisco Villar protagonitzarà la primera sessió de l’Escola de Família 2026 a Palafrugell amb una xerrada sobre l’impacte de les pantalles en la infància i l’adolescència
- L’activitat tindrà lloc dimecres, 14 de gener, a les set del vespre, al Centre Municipal d’Educació
- L’entrada és lliure
El psicòleg clínic Francisco Villar serà l’encarregat de participar en les xerrades Escola de Família 2026 a Palafrugell. Se centrarà en l’ús de les pantalles durant la infància i l’adolescència.
La sessió porta per títol Pantalles i vida a la infància i l’adolescència i abordarà els efectes de la tecnologia en el desenvolupament emocional, social i conductual dels infants i joves. Francisco Villar és doctor en Psicologia i coordina un programa d’atenció a la conducta suïcida en menors a l’Hospital Sant Joan de Déu.
La xerrada tindrà lloc dimecres, 14 de gener, a les set del vespre, al Centre Municipal d’Educació de Palafrugell. L’activitat és gratuïta i oberta a famílies, educadors i a totes les persones interessades.