Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


El Museu del Suro se suma a les Jornades Europees de Patrimoni amb un programa d’activitats gratuïtes

Escrit per el 9 d'Octubre de 2025

  • El Museu del Suro de Palafrugell participa un any més a les Jornades Europees de Patrimoni amb un programa d’activitats del 10 al 12 d’octubre

El Museu del Suro de Palafrugell torna a participar en les Jornades Europees de Patrimoni amb un programa d’activitats gratuïtes entre el 10 i el 12 d’octubre. La iniciativa europea, impulsada pel Consell d’Europa i la Comissió Europea, és la cita participativa més important dedicada al patrimoni cultural.

El divendres 10 d’octubre a les 19 hores, l’arqueòleg i historiador Antoni Rojas Rabaneda oferirà la conferència “Ibers a Sant Sebastià de la Guarda”. Cinc segles d’activitat”, basada en la seva tesi doctoral sobre el jaciment ibèric de Palafrugell.

L’endemà al matí, el dissabte, 11 d’octubre, la plaça Can Mario serà el centre d’una acció d’art comunitari amb la muralista Nirvana Jiménez, oberta a persones de totes les edats. A la tarda, a les 19 hores, a l’auditori del museu faran la taula rodona “Garreta a Palafrugell”, dins el cicle dedicat al compositor Juli Garreta.

Per acabar, el diumenge, 12 d’octubre, el museu obrirà les portes de manera gratuïta de 10 a 14 hores. El mateix dia, a les 19 hores, faran la taula rodona musicada “Palafrugell, cor de suro, ànima de Jazz”, inclosa en el programa del 31è Festival de Jazz Costa Brava.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).



Segueix llegint