Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


El MAP25 organitza visites guiades gratuïtes a quatre exposicions d’art contemporani a Palafrugell

Escrit per el 4 d'Agost de 2025

  • La Mostra d’Art a Palafrugell programa visites guiades gratuïtes entre l’agost i l’octubre a quatre espais expositius destacats
  • Les activitats permeten descobrir obres de l’Empordà, del continent africà i de l’escena internacional

La Mostra d’Art a Palafrugell, el MAP25, organitza visites guiades gratuïtes perquè tothom pugui conèixer de prop algunes de les exposicions més destacades. Són quatre espais on es podrà veure des d’artistes locals fins a peces d’art africà i creacions internacionals, sempre amb el guiatge d’experts que ajudaran a entendre millor les obres i els artistes.

A l’Espai Cultural La Bòbila, el comissari Toni Álvarez de Arana explicarà els detalls de Paisatge amb figures. Artistes de l’Empordà (III), una tria d’obres de 40 artistes de la comarca, i també de la mostra d’Art africà contemporani, amb peces vingudes de diversos països africans.

Per altra banda, el gestor cultural Gerard Prohias Fornós serà l’encarregat de fer les visites a Meccano, de Tano Pisano, a El Mercantil, així com a la selecció d’esbossos del Museo dei Bozzetti que es podrà veure a l’Espai Santa Margarida.

Les visites estan previstes els dimarts d’agost a les set de la tarda, i els diumenges 14 i 28 de setembre i 12 d’octubre a les onze del matí per a les exposicions de La Bòbila. En el cas de les altres dues mostres, les visites es faran els dijous 4 i 18 de setembre, i 2 i 16 d’octubre a la tarda, amb la possibilitat de fer una segona sessió si hi ha prou gent apuntada.

Totes les visites són gratuïtes però cal reservar plaça, ja que l’aforament és limitat. Podeu reservar-la enviant un correu a map@palafrugell.cat. Per més informació podeu entrar al web del MAP25.

Horaris de les visites

La Bòbila

  • Agost – Dimarts, 5 a les 19 h; dimarts, 12 a les 19 h; dimarts, 19 a les 19 h; dimarts, 26 a les 19 h.
  • Setembre – Diumenge, 14 a les 11 h; diumenge, 28 a les 11 h.
  • Octubre – Diumenge, 12 a les 11 h.

El Mercantil i l’Espai Santa Margarida

  • Setembre – Dijous, 4 a les 18 h (possibilitat de segona visita a les 19 h); Dijous, 18 a les 17 h (possibilitat de segona visita a les 18 h).
  • Octubre – Dijous 2, a les 17 h (possibilitat de segona visita a les 18 h); Dijous, 16 a les 17 h (possibilitat de segona visita a les 18 h).

Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).