El FC Palafrugell aconsegueix el primer triomf del curs
Escrit per Alba Cabrera el 3 de Novembre de 2025
Els blanc-i-negres han guanyat al Gregal en la setena jornada. L’AD Sauleda també ha aconseguit una nova victòria, mentre que La Punxa CF ha empatat i el Mas Mascort FC ha perdut.
A la setena ha anat la vençuda. Aquest primer cap de setmana de novembre, és a dir, mes i mig després de començar la temporada, el FC Palafrugell ha aconseguit per fi els primers tres punts del curs, imposant-se al Camp del Gregal per 3 a 2 al Blanes CD, amb una remuntada i gols de Marc Girona, Hugo Pedrique i Lasha Labadze. Una victòria però que manté als blanc-i-negres en la darrera posició del grup 1 de Segona Catalana, però ja amb els mateixos punts, tres concretament, que el penúltim classificat, l’Amer CF.
Una victòria on ha tornat Juanito Páez com a segon entrenador del conjunt, després de la renúncia de Paco Escribano fa unes jornades, i que el primer entrenador, Manel Dobaño, ha valorat positivament:
D’altra banda, al grup 1 de Tercera Catalana, l’AD Sauleda s’ha fet amb un nou triomf per 3 a 4 al camp del Sant Llorenç de Muga FC. Així, els taronges acumulen ja cinc jornades seguides sense perdre i es mantenen quarts en acabar la setena jornada.
I pel que fa als resultats dels equips palafrugellencs en la cinquena jornada del grup 6 de Quarta Catalana, La Punxa CF ha empatat al Gregal a 0 contra l’Aro CE i es manté segona a la classificació, a 4 punts del líder, el Sant Antoni CF. Per la seva part, el Mas Mascort FC ha perdut 4 a 2 al camp del Sant Ponç Atlètic B i baixa fins a la penúltima posició.
Autor/a
Alba Cabrera
Opinions dels lectors
També t'agradarà
Segueix llegint