Organitzen sessions de cinema a la fresca als barris de Palafrugell cada dijous d’agost
Escrit per Maria Vilà el 30 de Juliol de 2025
- Palafrugell organitza sessions gratuïtes de cinema a la fresca en diferents barris del municipi
- Les projeccions començaran a les 21.30 hores cada dijous d’agost
Aquest agost, l’Ajuntament de Palafrugell organitza sessions de cinema a la fresca que portarà pel·lícules familiars a diversos barris del poble. L’activitat es farà cada dijous a la nit i té com a objectiu oferir una proposta cultural gratuïta i oberta a tothom.
El cicle començarà el 7 d’agost al barri del carrer Ample amb UP, una aventura d’animació en què un avi malcarat i un nen explorador s’embarquen en un viatge inesperat en una casa que vola amb globus per complir un somni de la infància.
El dijous, 14 d’agost es projectarà Wonder al barri de la Sauleda. La pel·lícula explica la història d’un nen amb una malformació facial que s’enfronta al repte d’anar per primer cop a l’escola. És una reflexió sobre l’empatia, la superació i l’acceptació de la diferència.
La tercera sessió serà el dia 21 al barri de la Punxa, amb la pel·lícula Coco, un homenatge a la cultura mexicana que segueix les passes d’un nen apassionat per la música que viatja al món dels morts per descobrir els secrets de la seva família. Una història plena de color, música i emoció.
La darrera sessió serà el 28 d’agost al barri de Mas Mascort amb Padre no hay más que uno 4, una comèdia espanyola que retrata les situacions còmiques que viu un pare de família en plena temporada nadalenca.
Totes les projeccions començaran a les 21.30 hores i són gratuïtes. El programa vol apropar el cinema a peu de carrer i convertir les nits d’agost en una oportunitat per compartir cultura i oci en família.